Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 15 de zile de la primirea produsului. Dacă au trecut 15 de zile de la receptionare, nu vă putem oferi o rambursare completă sau inlocuirea produsului.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul produsul trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Acceptarea returului

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă este aprobată, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-un termen de 15 zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania emitatoare a cardului dvs. de credit. Poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.

Conditii de acceptare ale unui retur

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

1. Produse deteriorate in timpul transportului

La primirea coletului, dupa plata comenzii, clientul are obligatia si dreptul sa inspecteze integritatea coletului. Daca coletul prezinta urme de manipulare defectuasa (ambalaj deteriorat), clientul poate solicita curierului sa asiste la desfacerea coletului. In cazul in care acesta refuza sa asiste, va recomandam sa refuzati coletul.

Daca curierul asista la desfacere si se constata produse deteriorate in colet, se completeaza un Procesul verbal se va intocmi in dublu exemplar si trebuie sa contina descrierea deteriorarilor (ex: ambalaj rupt, sticle sparte, etc) si codul/denumirea si numarul produselor deteriorate/lipsa. Ambele exemplare vor fi semnate de catre client si de catre curier. Un exemplar va ramane in posesia clientului.

Dupa aceasta operatie clientul are obligatia sa trimita o copie a procesului verbal prin e-mail la adresa {email}.
Reclamatiile neinsotite de procesul verbal semnat de curier nu se vor lua in considerare.

In aceasta situatie clientul are dreptul sa ceara restituirea integrala a sumei platite pentru produsele repsective sau sa ceara expedierea altor produse.

2. Produse cu defecte de fabricatie

In acest caz clientul va trimite coletul inapoi catre firma noastra prin acelasi curier prin care l-a primit. Noi vom trimite in cel mai scurt timp un alt produs identic, testat in prealabil. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil (produsul respectiv nu este pe stoc si dureaza mai mult de 15 zile pana ca acesta sa ajunga la noi), clientul va fi despagubit integral. Recomandam verificarea produselor la livrare. Nu sunt acceptate reclamatii care depasesc 15 zile de la data livrarii.

3. Returnarea produselor din alte motive

In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte motive, cum ar fi: nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, acesta le poate restitui. In aceasta situatie toate cheltuielile cu expedierea si returul produselor, cat si cu returnarea banilor vor fi suportate de catre client. Returnarea contravalorii produselor de va face in timp de maxim 15 zile de la data receptionarii acestora. Precizam ca nu se va despagubi contravaloarea produselor desigilate sau partial folosite.

Cum returnez un produs sau o comanda?

Trimiteti un email la {email} in care ne comunicati numarul comenzii pe care doriti sa o returnati si motivul returnarii. Dupa confirmarea noastra, trimiteti coletul bine impachetat prin acelasi curier prin care ati primit coletul precizand la plata transportului: “plata la destinatar conform contractului”. Dupa ce produsele returnate vor fi verificate vi se vor expedia alte produse sau vi se vor restitui banii.

Pentru a returna produsul, trebuie să il trimiteți: {physical address}.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.